35 nápadníků | Dcera - Selekce

26.09.2020

Název: Dcera

Autor: Kiera Cass

Nakladatelství: CooBoo

Žánr: román, fantasy, young adult

Série: #4

Počet stran: 318

Anotace: Princezna Eadlyn od malička stále dokola poslouchala vyprávění o tom, jak se potkali její rodiče. Ona ovšem ani náhodou netouží opakovat jejich romantický příběh! O svém životě však nerozhoduje sama. Její protesty jsou naprosto zbytečné, i ona si musí manžela vybrat v Selekci. Nenechte si ujít příběh další generace princeznovské Selekce!


Před 20 lety se stala America královnou země a zemi porodila dědice. Její nejstarší dcera Eadlyn teď čeká to samé jako její matku - Selekce. Jenže ona se na ni netěší. Dělá to jen z důvodu, aby odvedla pozornost obyvatelům a zmírnila nepokoje v zemi kvůli zrušení kastovního systému. Eadlyn tomu chce věnovat pár měsíců, ale je už předem rozhodnutá, že si neplánuje najít budoucího manžela. Nezmění své plány? Co když přece jenom objeví lásku snů? Uklidní se protesty v zemi? 

Na knížku jsem se moc těšila. Z Maxona se stal král a z Americy královna a rodičové 4 dětí. Vedle Eadlyn, která si hledá budoucího manžela, se jednou stane královnou. Je starší o 7 minut než její dvojče Ahren. Rád chrání svou sestru a je zamilován do francouzské princezny. Pomáhá a stojí při Eadlyn. Kaden je velice chytrý a šíří spousty novými nápady. Osten je nejmladší bratr rodiny. 

Celkový příběh o hledání budoucího manžela se mi znovu líbil. Ale s hlavní postavou - Eadlyn jsem si úplně nesedla. Sympatická mi úplně nebyla, chvílemi mi přišla rozmazlená až sobecká. Její chování nebylo vždy dobré. 

Nápadníků v není nouze v této knize. Mě se nejvíce líbil Kile, který odmalička žije v paláci a je synem Marlee. Zúčastnit se této soutěže nechtěl, ale byl donucen. S Eadlyn nemají zrovna šťastný vztah. Dalším účastníkem je Henri, který neumí anglicky a tak sebou má tlumočníka Erika. Oba klucí jsou velcí sympaťáci. Eadlyn se dokonce učí finštinu, aby se s Henrim domluvila. Henri je velmi laskavý a milý kluk. Eadlyn s kluky pořádá různé akce a postupně je vyřazuje.

Celý příběh se mi líbil, i když hlavní postava se mi chvílemi nelíbila. Rozhodně se knížka může opět pyšnit svou krásnou obálkou a má místo v knihovně vedle této pokračující sérii. Obyvatelé jsou stále nespokojeni a neví, co by chtěli a král Maxon se snaží situaci zlepšit. 

Mé hodnocení: ⭐⭐⭐


© 2020  Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky