Gwen a Gideon | Zelená jako smaragd

03.08.2020


Název: Zelená jako smaragd 

Autor: Kerstin Gier

Nakladatelství: CooBoo

Žánr: román, cestování časem

Série: #3

Počet stran: 418

Anotace: Gwendolyn má zlomené srdce. Zdá se, že Gideonovo vyznání lásky bylo pouhou fraškou, aby šel na ruku jejich úhlavnímu nepříteli, hrozivému hraběti Saint Germainovi. Ale pak se stane něco naprosto nepochopitelného a Gwennin svět je vzhůru nohama. Jí i Gideona čeká dech beroucí úprk do minulosti, a taky menuety, paruky, kordy a divoké pronásledování a nad tím vším se vznáší otázka, zda se dá stav pokojové fontány vůbec léčit... (pozn. Xemerius se velmi obává, že nikoliv.) 


Třetí a zároveň poslední závěrečný díl byl úžasný jako ty předchozí. To že Gwendolyn přijala svou roli, to víme. Je zamilovaná až po uši do Gideona. Ovšem v této knížce se zde otvírá tajemná minulost. Její narození na svět není tak obyčejný, tak jak si myslí. Rodina jí to zrovna neulehčuje. Charlotte se stále trápí a je jí na stopě. Zjistí jedno z jejích tajemství! Avšak zlatá bláznivá tetička se jí snaží pomoc... No jestli jí ona ovšem pomůže...

Úchvatnější a dokonalejší díl autorka napsat nemohla. Knížce jsem naprosto podlehla. (Sérii vlastním už několik let a několikrát jsem se k ní prostě musela vrátit.) Vedle hlavních postav jsem si velice oblíbila Lucy a Paula. Fandila jsem každé návštěvě Gwen v minulosti právě s těmito postavami. Ke knížce patří i neustálé zvraty. Autorka vás nenechá odpočinout. 

Když se blížil konec, už jsem věděla, jak moc mi hrdinové budou chybět. V tomto dílu není nic, co bych mohla vytknout. Autorka svým stylem psaní dokázala mě vtáhnout do děje a prožít tak romantický, tajuplný a někdy bláznivý příběh. 

Celou sérii vřele doporučuji. 


Mé hodnocení: ⭐⭐⭐⭐⭐






© 2020  Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky