Jedna volba určí tvojí budoucnost | Aliance

15.09.2020

Název: Aliance

Autor: Roht Veronica

Nakladatelství: CooBoo

Žánr: román, sci-fi, young adult

Série: #3

Počet stran: 366

Anotace: Na frakcích založená společnost, v níž Tris Priorová kdysi věřila, je v troskách - zničená násilím a mocenskými boji, zjizvená ztrátou a zradou. Když tedy dostane možnost prozkoumat venkovní svět, neváhá, je připravená. Třeba právě za plotem ona i Tobias naleznou společný lehčí život, svobodný od zbytečně komplikovaných lží, zamotaných vztahů a bolestných vzpomínek.


Frakce padly a zůstaly navždy minulostí. Vůdkyně Sečtělých, která chtěla ovládnout svět a vyhladit Divergentní, je mrtvá. Nikdo by neřekl, že zrovna Odpadlíci budou dobývat a budou na vrcholu. Proto vzniká organizace Aliance, která chce Odpadlíky svrhnout. Právě tato organizace přijme Tris a nabídnou jí ukázat zapovězený a tajemný svět za plotem. Zvědavost zvítězí a vydává se odhalit další tajemství. Mohlo by se očekávat, že za plotem bude pustina, ale tam v dáli jsou další města a lidé. Tris a její přátelé nečeká klid a mír, ale další boje a nebezpečí, dokonce i o své vlastní životy.

Kniha se mi líbila, ale ne zase tolik jako předchozí díly. Začátek se mi trochu vlekl, myšlenka střídá myšlenku, a s každou odpovědí se objevují další otázky. Tato kniha je psaná ze dvou stran, Tris a Tobiase. Určitě to z vás někdo velmi ocení, ale mě to osobně moc nesedělo. Často jsem se ztrácela a nevěděla, koho to vlastně čtu. Celkově jsem se trochu ztrácela mezi politikou a systémem, moc informací. Mrzí mě, že začátek mě tak nebral a já se občas musela nutit, ale v polovině to nabralo spád a konec jsem přečetla rychlostí blesku. Celkově se mi série líbila.

Mé hodnocení: ⭐⭐⭐




© 2020  Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky