Královna Říše divů | Zrcadlení

22.09.2020

Název: Zrcadlení

Autor: Howard Anita Grace

Nakladatelství: CooBoo

Žánr: fantasy, retelling na Alenku v říši divů, young adult

Série: #3

Počet stran: 432

Anotace: Alyssa přežila maturitní ples i bitvu, která se kolem něj rozpoutala, akceptovala své šílenství a získala nadhled. Je teď rozhodnutá bojovat za oba dva své světy i lidi v nich. Za svět lidí i za Říši divů. Chce zachránit všechny, které miluje. I když to znamená, že musí vyzvat Červenou královnu na závěrečný souboj vůle a intrik... a i když jediná cesta do Říše divů vede skrz zrcadlo - přes paralelní dimenzi plnou zmutovaných a nebezpečných podsvětníků.

V třetím díle ságy Šepotání se Alyssa a její otec vydávají do srdce magické země a chaosu, aby hledali Alyssinu matku a napravili vše, co se stihlo pokazit. Společně se Zachem a Morfeem musí zachránit Říši divů a odvrátit rozklad i zkázu, jež se zrcadlí v každém zrcadle na světě. Ale pokud uspějí a přežijí, opravdu je čeká šťastný konec?


Druhá sestra zvítězila nad Alison, matkou Alyssy a uvěznila ji v Říši divů, Zach a Morfeus pobývají někde v Kdekolijinde. Alyssu zavřeli do blázince, kde přemýšlí o útěku. Králičí díra je zasypaná a ona musí volit jiný způsob, jak se dostat do Říše divů a zachránit svou matku a přátele. Pomocí svého otce, kterého nechala ve Vlaku vzpomínek vzpomenout si na své dětství, kde jej ze spárů Druhé sestry vysvobodila její matka, se dostala z blázince pomoc svým blízkým. Musejí se dostat do Kdekolijinde, zachránit své království a porazit úhlavní nepřítelkyni - Červenou královnu. Alyssu čekají velké překážky a cíle. Morfeus se jí snaží pomoc nebo myslí jen na sebe? Rozhodne se pro životní lásku z masa a kostí nebo podsvětníka? Budou všichni nakonec šťastní?

Já se konečně dočkala závěru této bezvadné šílené série. Užila jsem si bohužel poslední díl stejně jako předchozí. Miluju autorčin styl psaní, její kouzlo, napětí, akci, podivnosti a romantiku, kterou prokládá celý děj. 

Ačkoliv podstatou knihy byla příprava a samotný boj proti Červené královně, tak velkou část zde byla také její láska. Zacha jsem měla ráda po celou dobu. Do Morfea jsem se ihned zamilovala. Jenže zde ve 3. díle se stal více hrdý, arogantnější a namyšlenější. Chvíli mě štval a já měla chuť být v knize a praštit ho. Ačkoliv se nechoval někdy hezky, dobré skuty maskuje a jakou trpělivost a vůli má k Alysse, mě překvapuje. Morfea jsem si ještě více oblíbila navzdory jeho změně chování. 

Závěrečný boj mě velice překvapil, kdy hlavní hrdinka si několikrát šáhla na dno svých sil a hledala naděje na záchranu svých nejbližších. Celý závěr s epilogem mě dojal a já bych si přála, aby tato  celá série neskončila. Útěchou jsou mi povídky, které by měli vyjít. Možná trochu víc prožívám tuto sérii, ale to autorka ve mě vyvolala tolik neskutečných emocí, které ve mě i po tolika letech jsou. Vřele doporučuji! 

Mé hodnocení: ⭐⭐⭐⭐⭐...  




© 2020  Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky