Pohádky je konec | Šťastně až navěky, Selekce

27.09.2020

Název: Šťastně až navěky

Autor: Kiera Cass

Nakladatelství: CooBoo

Žánr: román, sci-fi, young adult

Série: #5

Počet stran: 368

Anotace: Kniha povídek ze světa Selekce. Než se America přihlásila do Selekce, jiná žena musela projít touto soutěží, aby se stala královnou. Aspen nikdy nevěřil, že se vymaní z chudoby, která provázela všechny příslušníky jeho kasty. Avšak poté, co se stane strážcem, dokáže, že kasty nemusí určovat lidskou budoucnost. Marlee Tamesová se přihlásila do Selekce a prince Maxona zbožňovala, ale nikdy by si nepřipustila, že se může zamilovat i do někoho jiného. Princ si nikdy nemohl vybrat, co bude dělat - o všem rozhodoval jeho otec, ale nyní nastal okamžik, kdy vše musí vzít pevně do svých rukou.

Sbírka povídek ze světa Selekce, v níž se hlavními postavami stávají princ Maxon, strážce Aspen, účastnice selekce Marlee nebo současná královna. Titul navíc obsahuje bonusové scény, epilog, mapy a ilustrace.


Kdo je stejně jako já fanoušek Selekce, tak tuto knihu si nenechal ujít. Kniha mě opět očarovala svou překrásnou obálkou, které mají všechny díly. Kniha obsahuje 4 povídky z pohledu královny Amberly, Aspena, Maxona, Marlee, Lucy a Celesy a bonusový epilog odehrávající se po knize První. Hodně jsem ocenila i popis životů zbylých dívek z Elity. 

První povídka je o královně Amberly a králi Clarksonovi. Příběh nás zavede do doby před Selekcí. Amberly to neměla v životě lehké, byla sice Čtvrtá, ale musela pracovat na farmě jako Sedmá a Osmá. Když se dostala do paláce, ani nedoufala, že by se stala královnou a musela podstoupit různým zkouškám. Nakonec se z ní stala okouzlující, laskavá a inteligentní královna. Podřídila se králi a nevyhledávala konflikty. Bylo příjemné nahlédnout před Selekci a jejich seznámení. 

Druhá povídka vypovídá o princi Maxonovi. Děj se odehrává těsně před Selekcí, kdy byl Maxon zamilován do jiné dívky a původně ani nechtěl soutěž vyhlásit. Tento příběh se mi moc líbil, protože je o Maxonovi, kterému jsem přála celou dobu v této sérii. Některé scénky se prolínají s prvním dílem, třeba první setkání s Americou. Maxonovi myšlenky jsem hltala a milovala. 

Další povídkou je o Aspenovi. Autorka popisuje lásku na první pohled, kdy byl ještě Aspen bláznivě zamilován do Americy. Protože jsem měla radši Maxona, tak jsem bohužel tuto povídku velmi nerada prolítla. Těšila jsem se, že se dozvím víc o vztahu mezi Lucy a Aspenem, ale z toho tam moc nic nebylo. 

Moc krásnou povídkou je příběh o Marlee, dívce která se zamiluje do Cartera a já si jejich příběh užívala. Jejich láska jak vzkvétala, problémy během soutěže a pak následný potíže. Jejich láska byla tak silná jako pouto. Úžasná romantická linka!

Zbylé povídky jsou už kratší, z bonusových kapitol se dozvídáme o Lucy a Celeste. Celeste jsem sice v příběhu na začátku moc nemusela, působila na mě jako mrcha, ale jak se její osoba vyvíjela, tak se mi názor začal měnit a celkem jsem si ji oblíbila.

Povídky byli úžasné, i přesto že se mi možná jedna moc nelíbila a druhou jsem úplně žrala. Jsem ráda za tuto koupi a jako závěrečné bonusové povídky budou mít hned místo vedle této úžasné série. 

Mé hodnocení: ⭐⭐⭐⭐⭐ 



© 2020  Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky