Skoč si do minulosti! | Rudá jako rubín

02.06.2020

Název: Rudá jako rubín

Autor: Kerstin Gier

Nakladatelství: CooBoo

Žánr: román,cestování časem

Série: #1

Počet stran: 336

Anotace: Gwendolyn žije v rodině, která se stará jen o její sestřenici Charlotte, která prý zdědila jakýsi speciální gen. Její rodina je samé tajemství a Gwendolyn nemá ani tušení, co se v jejích kořenech skrývá. Co když je ale středem všech tajemství právě Gwendolyn? 


Gwendolyn žije v Londýně a má kamarádku Leslie. Nic netušící žije ve velkém domě se svou matkou, sourozenci, přísnou babičkou, otravnou tetou Glendou, se svojí sestřenicí Charlotte a trochu pomatenou pratetou Maddie. V této rodině se už po staletí dědí časocestovací gen. Je všem přeci jasné, že je to právě Charlotte, která ho má zdědit. Jednoho dne se jí zamotá hlava a najednou se objeví v minulosti. Co to má znamenat? Co tam dělá ona v minulosti?

Námět této knížky je úžasný. Cestování časem autorka krásně propracovala a popsala, že jsem si vše mohla krásně představit. Do Gwendolyn jsem se vžila hned na prvních stránkách knihy. Moc jsem si oblíbila i její kamarádku Leslie. Za to její babička, teta a sestřenka se chovaly jako harpie, chovali se k ní hrozně žárlivě. Gideon byl pro mě namyšlený chlap, ale časem se mi zdál fajn.

Kniha je psána velice čtivě. Krátké popisy a rychlý děj. Děj se však teprve rozbíhá a proto je ještě mnoho čtenáři utajeno. Záhad, tajemností a komplikací je zde opravdu mnoho. Knížka má velmi zajímavý prolog a epilog, který jsem pochopila až, co jsem dočetla 3. díl a vše jako puzzle do sebe krásně zapadlo a já pochopila o co šlo. 

Kniha je velice perfektní. Nečetla jsem ji jednou, nespočet krát. Podle toho taky vypadá. Těžko na ní hledám negativa. Když bych mohla dát víc jak 5 hvězdiček, udělám to. Kromě knížky, vyšel film Rudá jako rubín. Určitě stojí za zhlédnutí. 

Mé hodnocení: ⭐⭐⭐⭐⭐



© 2020  Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky