Tobias se vrací | Čtyřka

20.09.2020

Název: Čtyřka - Divergentní povídky

Autor: Roth Veronica

Nakladatelství: CooBoo

Žánr: román, sci-fi, YA

Série: #4

Počet stran: 192

Anotace: Dva roky předtím, než Beatrice Priorová podstoupila Obřad volby, to samé učinil i Tobias. Po svém překvapivém rozhodnutí se ocitá mezi Neohroženými - zde konečně může zapomenout na svého tyranského otce, přestat být tím ustrašeným klukem schovávajícím se v koutě a žít šťastný život, nebo si to alespoň myslí. Už jako Čtyřka přichází na to, že ani nová frakce není bez problémů - nejen že pro získání postavení jsou Neohrožení ochotni jít přes mrtvoly, ale zároveň skrývají tajemství, které by mohlo rozvrátit celý systém frakcí. O dva roky později Čtyřka cítí, že by měl něco udělat, ale stále netuší co. Teprve dívka, která jako první nováček skáče ze střechy do záchranné sítě, může vše změnit. S ní dokáže napravit celý svět. S ní by Čtyřka opět mohl být Tobiasem.

Protože jsem trilogii Divergence měla ráda, tak tato knížka mě nemohla minout. Povídky jsou o tom, jaké měl začátky Tobias a jak se z ubližovaného chudáčka stal svalnatý a odvážný instruktor Neohrožených. Jak se jako obyčejný kluk bál svého otce a musel čelit novým výzvám. Děj se odehrává totiž o 2 roky dřív. Pak přišla Tris a zamotala hlavu. Zamiloval se a vysvětluje proč se choval, tak jak se choval. Některé scénky byli stejné z trilogie jen z jiného pohledu, ale mě to nevadilo si je znovu připomenout od Tobiase a znát jeho myšlenky a pocity. 

Knížka byla pro mě příjemnou tečkou za celou sérií. Celou dobu jsem byla napjatá, někdy smutná, veselá a to všechno tato série ve mě vzbudila. 

Mé hodnocení: ⭐⭐⭐⭐  



© 2020  Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky